Szkolenia sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych.
Jakie wartości przyniosą szkolenia elearningowe dla firm korzystających z programu.
Praca przedstawicieli handlowych jest odpowiedzialna i w wysokim stopniu oparta o wiedzę specjalistyczną. Polega na stałym dokształcaniu się, pogłębianiu znajomości o produktach i usługach, ale również przemieszczaniu się po całej Polsce lub określonym jej obszarze. Jest wysoce mobilna.
-
Program oferuje możliwość przeprowadzania szkoleń bez względu na miejsce pobytu, także za granicą. Pozwala na dopasowanie bardzo specjalistycznych zagadnień, słownictwa i indywidualnym balansowaniu ich składnikami
-
Dokładna weryfikacja wiedzy wymaganej na danym stanowisku
-
W przypadku dużej rotacji pracowników można szybko przeszkolić nowe osoby z zakresu oferty firmy lub procedur (sprzedaży, bezpieczeństwa, komunikacji). Szkolenie raz utworzone w systemie jest dostępne zawsze i może być powielane wiele razy bez dodatkowych kosztów.
-
Ilość osób przeszkolonych wpływa na koszt szkolenia (zmniejsza jego cenę) przeszkolonych
-
Możliwość tworzenia bloków tematycznych szkoleń
-
Tworzenie szkoleń o skondensowanej zawartości wiedzy, biorąc pod uwagę brak czasu tej grupy zawodowej. Handlowcy będą mieć dostęp do szkoleń w wygodnym dla nich czasie.
-
Umożliwia dynamiczną reakcję i przeprowadzenie szkoleń ad hoc, nawet w przypadku długiej nieobecności w biurze
Rynek pracy na stanowiskach sprzedażowych jest rynkiem bardzo dynamicznym, wymagającym elastyczności, ale również zmiennym.
-
EduSquare umożliwia elastyczne przygotowywanie modeli szkoleń sprzedażowych, także szybką ich zmianę
-
Dostosowanie szkoleń do specyfiki danej branży poprzez intuicyjną i prostą technicznie zmianę szablonów
-
Możliwość korzystania z opracowanych, gotowych szablonów bądź wprowadzania i uzupełniania zawartości szkoleń na potrzeby, nawet w wysokim stopniu specjalistyczne
-
Umożliwia przygotowanie szybkich szkoleń będących odpowiedzią na zapotrzebowanie na wiedzę przedstawiciela handlowego, np. przedstawienie nowej techniki sprzedażowej, nowych zasad pracy, wiedzy na temat nowego produktu lub usługi
-
Możliwa szybka reakcja w przypadku zmian w zakresie produktowym/usługowym. Szybko można aktualizować wiedzę handlowców przy zmieniających się szybko ofertach handlowych, procedurach i innych istotnych elementów z którymi powinni być na bieżąco
Aplikacja na rynku szkoleń wyróżnia się tym, iż poza „szkieletem” stanowiącym konstrukcję określającą w przejrzysty sposób zasady konieczne do funkcjonowania modeli szkoleniowych, daje szerokie, niemal nieograniczone możliwości modyfikacji.
-
Różnicowanie formy szkoleń, , tworzenia angażujących gier, edukacyjnej zabawy czy też komiksu, rożne formy testu, tworzenie pytań otwartych albo pytań medialnych, etc.
-
Wspomniana różnorodność umożliwia zapamiętywanie treści, pozwala pobudzić kreatywność oraz stymulować pomysły sprzedażowe
-
Dostępność dla różnych branż
-
Nieograniczone możliwości zmian w platformie szkoleń, możliwość dostosowywania do założeń oraz wskazań narzuconych przez spółki-matki
-
Tworzenie szkoleń w taki sposób, by precyzyjnie dostosować je do wymaganego formatu raportu
-
Intuicyjność szkoleń
-
Nie ma konieczności angażowania zespołu ludzi do tworzenia struktury szkolenia, wystarczy jedna osoba
Przedstawiciele handlowi nie zawsze posiadają dostęp do komputera stacjonarnego czy też laptopa.
-
Aplikacja daje możliwość odbycia szkolenia i przeprowadzenia testu (podsumowania wiedzy) także na urządzeniach mobilnych
-
Łatwość dostępu do konta
-
Dzięki prostocie opracowania szkoleń, nie ulega opóźnieniu kalendarz szkoleniowy w organizacji i pozwala przeprowadzić je dla całej grupy pracowników w jednym czasie, jeśli zaistnieje taka potrzeba